مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 21:052020-01-27اقتصادي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 7بهمن ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 73 هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان از روز شنبه و به مدت سه روز در هفته شیر رایگان دریافت خواهند کرد.

 وی افزود: با توجه به تامین منابع مالی از سوی وزارت کشور و پیگیری از سوی اتحادیه شیر، تمهیدات لازم برای اجرایی شدن این طرح صورت گرفته است.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ایلام دایر می شود  سعید شریفی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام اظهار کرد: برنامه ریزی برای برپایی نمایشگاه بهاره در ایلام اندیشیده شده و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی سال از اواسط اسفند ماه در شهر ایلام برگزار می شود.

 وی افزود: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالاهای پر مصرف عید نوروز با همکاری اصناف و براساس برنامه ریزی های لازم، نمایشگاه بهاره کالاهای پرمصرف با قیمت تعادلی برپا می شود.

دستگیری سارق سیم های برق در چرداول سرهنگ امیر بازیار سرپرست انتظامی چرداول اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق شهرستان چرداول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام